De doe-het-zelfretailer een totaalassortiment bieden, waarmee hij snel, zorgvuldig en goed in de vraag van de consument kan voorzien. Dat is waar de business unit Home Improvement van Decor Son voor staat. Met concepten en producten die zijn afgestemd op de wensen van de retailer en die consumenten inspireren en uitdagen. Niet voor niets is het de missie van Decor Son om ‘de consument te inspireren om zelfstandig hun leefomgeving te verbeteren’ en dat in de breedste zin van het woord.
Decor Son maak verbouwen, verduurzamen en renoveren gemakkelijk
MIX nieuwsbrief
Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!
Gerelateerde berichten
Deel dit artikel
Reacties
Lees ook:
- Wow-factor: “Als het lukt, overheerst trots en het WOW-gevoel”
- Intergamma slaat eerste paal mega-DC
- Hogere omzet Intergamma in 2023 onder uitdagende omstandigheden
- Hiipers cijfers over dhz, tuincentra en woonwinkels
- Column: Ongedierte, onkruid en onzin
- Sawiday (Sanitairwinkel) groeit verder
- Hornbach groeide door in 2023/2024
- Hornbach Outlet: de foto's
- De mannen achter Klusloods
- Hornbach Outlet slaat in
- Klusloods: de eerste foto's
- Double-digit in maart
- Klusloods nieuwe formule van Praxis-moeder?
- Hornbach opent tijdelijke outlet
- Soudal pakt rol van duurzame totaalaanbieder
- Juridisch: de nieuwe huurdersvariant van het ROZ-model Winkelruimte
- Webshops om rekening mee te houden
- Bison: nog meer van product naar probleemoplossing
- GfK februari 2024: +4,4% Januari t/m februari 2024: +1,1%
- Inter Chalet: Optelsom van specialismen
- Aquaplan helpt bij verbeteren woning
- Werk aan de Winkel: Hubo Klunder
- Uw Groene Vakwinkel in beweging
- Column: Putjesscheppen 2.0
- Wow-factor: “Ik liep wel eens tegen groeistuipen aan”
- Grohe introduceert nieuwe winkelpresentatie